۸ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۳

در آستانه "ال کلاسیکو"؛

"لیونل مسی" بازیکنان بارسلونا را به همبستگی فراخواند

"لیونل مسی" بازیکنان بارسلونا را به همبستگی فراخواند

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار این تیم با رئال مادرید در چارچوب رقابتهای جام حذفی اسپانیا، بازیکنان بارسا را به همبستگی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا امشب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید است. این در حالی است که این تیم هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر به میلان باخته و در رقابتهای لالیگا هم با انجام یک بازی ضعیف مقابل سویا به برتری رسیده است.

"لیونل مسی" در گفتگو با "بارسا تی وی" اظهار داشت: نباید بر روی مسائل منفی تمرکز کنیم. باید باخت مقابل میلان و نیمه نخست بازی با سویا را فراموش کنیم. باید همبستگی خود را برای بازی‌های آینده حفظ کنیم و به خودمان بیاییم.

دیدار رفت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

مسی در ادامه این گفتگو در خصوص بازی با رئال اظهار داشت: پیش چشم هواداران بارسا گزینه‌ای جز شکست رئال نداریم. نباید به این فکر کنیم که یک تساوی بدون گل هم می‌تواند ما را به دیدار پایانی برساند. مقابل رئال باید بهترین باشیم چراکه در غیر اینصورت نمی‌توانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

 

کد خبر 2006457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha